Op de negenmaandenbeurs kun je kennis maken met verschillende merken. Merken die al bekend zijn bij het grote publiek, maar ook merken die dat nog niet zijn. Of misschien wel gewoon niet bekend bij mij. Zo kwam ik een stand tegen met hele vrolijke boekjes en knuffels. Daar hou ik wel fijn. Kleurrijk en vrolijk. Het bleek te gaan om het merk Dushi.
Dushi?
Zoals het foldertje omschrijft heeft Dushi speelgoed en lifestyle-producten voor kinderen en iedereen die jong van hart is. Het gaat om 4 dieren vriendjes: Chick (kip), Dunk (eend), Flo (dolfijn) en Rabbit (kikker). Via deze diertjes willen de makers de kernwaarden van Dushi tot leven brengen. De kernwaarden zijn: vreugde, liefde, talent en wijsheid.
De producten
Er zijn verschillende producten te verkrijgen. Niet alles is al direct leverbaar, omdat het nog geproduceerd wordt, maar leuk is het zeker. Je kunt denken aan knuffels, invulboeken met uitknipvellen, rugzak en trolly, remember this moment cards (fotokaarten om alle mijlpalen vast te leggen, stapelblokken (wat is deze leuk!), doos vol kusjes (een spelletje met kusjes geven) en loopfietsen.
Dushi I like you pop
Op de website van Dushi kun je nog veel meer producten vinden. Zo zag ik net ook super leuke kraamcadeautjes. Je kunt zelfs je eigen pop samenstellen. Dat is de Dushi I like you pop. In jongens en meisjes versie. Met leuke kleertjes die je erbij kunt bestellen. Dit concept heb ik nog niet eerder gezien. Leuk om zo ook eens iets anders dan de standaard poppen te kunnen geven.
Op de voorkant van de folder staat ‘love is all you need’ en dat is zeker waar. Het beste wat je je kind kunt meegeven is liefde. Deze producten stralen liefde uit. En ook een hoop vrolijkheid. Ik ben fan! Kenden jullie deze producten al? Wat vinden jullie ervan?
Wat leuk zeg! Ik kon het merk ook niet! Wat een fleurige kleuren ook!
Wat een vrolijk speelgoed!
Wat is het hier mooi geworden Minke! Complimenten voor de nieuwe look van je blog!
Het product kende ik nog niet, maar ik houd van de kleurtjes : )
Bedankt! Leuk om te horen.