Waarschijnlijk ken je Jill wel. Toen ik nog op school zat (oeh wat voel ik me dan ineens oud) had ik al een agenda die zij gemaakt had. Ze was zelf nog heel jong toen, maar de agenda’s waren lekker girly en vrolijk. Nu heeft ze een eigen programma op Zapp en een nieuw bakboek genaamd bakken met Jill. Toen ik gevraagd werd mee te doen aan de bakchallenge leek me dat super leuk. Kijk mee naar het boek en onze bakchallenge.

Unboxing van ons pakketje

Bakken met Jill girly bakboek voor iedereen voorkantEen girly bakboek voor jongens?

Bakken doe ik graag samen met Luca (al begint Nola het nu ook wel erg leuk te vinden). Dit boek is erg roze en girly, maar dat maakt hem niet uit. Hij ziet gewoon de meest leuke taarten, koekjes en cakejes te voorschijn komen in het boek. Dát wil hij ook wel maken. Van snelle hapjes tot grote taarten voor de verjaardag. Het staat er allemaal in en stap voor stap uitgelegd. En dat roze kleurtje kunnen we natuurlijk gewoon vervangen door groen of blauwe.

Bakken met Jill girly bakboek voor iedereen koekjes

Wat maakt dit boek anders dan andere bakboeken?

Naast dat dit boek de onmiskenbare stijl van Jill bevat zitten er ook extra sjablonen in Jill-stijl bij. Alle recepten zien er even leuk en gezellig uit. Het is allemaal lekker vrolijk en feestelijk. Voor elk feestje is er wel een geschikte taart of cake te vinden. Daarnaast staan er ook leuke doe-opdrachten in, bijvoorbeeld meisjes een naam geven of foto’s inplakken van je baksels. Voor in het boek kun je ook een aantal vragen beantwoorden. Super leuk om later terug te lezen en te kijken of de antwoorden nog dezelfde zijn.

Bakken met Jill girly bakboek voor iedereen simpel recept

Ons baksel voor de challenge

Van 4 t/m 25 oktober is er een challenge op instagram waarmee je een high tea kunt winnen met Jill. Maak daarvoor een van de recepten uit het boek, tag Jill en Karakter uitgevers en gebruik #bakkenmetjill. Ik wilden graag met de kinderen chocola versieren. Helaas mislukte dit volkomen want de chocola wilde niet smelten. We hebben het nog geprobeerd maar het was niets en werd niets. Het was niet eens lekker als ik de kinderen zo hoorde. Hopelijk kunnen we het snel nog eens doen.

Bakken met Jill girly bakboek voor iedereen. Wil jij de meest leuke taarten maken en ieder feest tot iets speciaals bombarderen? Dan is die boek zeker iets voor jou. Leuk om met kinderen te bakken! onze deelname challenge mislukte

Dat het een vrolijk en aanstekelijk bakboek is geworden mag duidelijk zijn. Luca vraagt steeds of we niet iets kunnen bakken met Jill. De lieverd! Dat gaan we binnenkort dus eens in de herkansing doen. En dan hopen we dat de chocola wel wil smelten. Kan Nola ook gezellig met ons mee doen. Doe jij ook mee met de challenge?

Bakken met Jill girly bakboek voor iedereen macarons

Bakken met Jill girly bakboek voor iedereen. Wil jij de meest leuke taarten maken en ieder feest tot iets speciaals bombarderen? Dan is die boek zeker iets voor jou. Leuk om met kinderen te bakken! Bakken met Jill girly bakboek voor iedereen. Wil jij de meest leuke taarten maken en ieder feest tot iets speciaals bombarderen? Dan is die boek zeker iets voor jou. Leuk om met kinderen te bakken!Ik heb dit boek gekregen van een bedrijf. Dat beïnvloed mijn mening verder niet. Lees hier mee over samenwerkingen. Er staat ook een affiliate link in. Daar merk jij niets van en je helpt mij er enorm mee.